Michael Bryon

Michaël werd op 29 augustus 1985 geboren in Borgerhout. Na zijn studies heeft hij een succesvolle carrière opgebouwd als verzekeringsmakelaar.

In 2007 is hij met zijn echtgenote, afkomstig van Mortsel, in Borsbeek gaan wonen. Sindsdien zijn ze de trotse ouders van Tibo, Carolynn, Jeff en Aurélie. In 2022 besloten ze om in Mortsel te bouwen en sinds 2023 wonen zij in de Pater Renaat De Vosstraat.

Sinds zijn lidmaatschap van de N-VA in 2007 heeft Michaël altijd actief politiek willen voeren. Hoewel hij een deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 aan zich heeft laten voorbijgaan heeft hij iets later een actieve rol opgenomen binnen het lokale bestuur van Borsbeek en is de zin naar actieve politiek alleen maar groter geworden.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 werd Michaël in Borsbeek verkozen tot gemeenteraadslid, lid van de Raad voor Maatschappelijk Welzijn en politieraadslid. Hij is eveneens jaren trotse peter van Jong N-VA Borsbeek geweest.

Na de verhuis was de logische stap om ook in Mortsel de passie voor lokale politiek verder te laten bloeien.

Lokale economie, jeugd, veiligheid en dierenwelzijn zijn zaken die hem nauw aan het hart liggen. Zijn vrije tijd brengt hij graag door met zijn gezin.